FALLSKARM

Publicerad 2015-11-27 01:28:00 i Allmänt,

 
Har kommer lite bilder fran mitt livs roligaste ogonblick!! OMG hade sa fruktansvart roligt!
Gjorde hoppet i Airlie beach och landade pa grasmatta, sa nojd!:)
 
Va tok nervos samma morgon och bussen var sen sa jag fick panik, men den va bara sen, trodde jag hade missat den. All vantan pa flygplatsen gjorde mig annu mer nervosare! Men sa fort gruppen innan mig kom tillbaka och berattade hur awesome hoppet var sa blev jag genast taggad! Va toktaggad i flyget upp och hade roligt med killen jag skulle hoppa med, han filmade mig och jag fick beratta hur jag kande mig osv haha!
 
Nar vi val skulle ut ur planet blev jag radd haha jag va halvags ute ur planet hangades snett nerat nar killen skulle lyfta over sitt vanstra ben. Sen skrek jag och jag slutade inte skrika forran fallskarmen var ute haha! Det va sa sjukt roligt och fallet var roligast! Sen chillade vi bara nar fallskramen val va ute :) Det forsta jag sa nar jag landade var att detta ska jag gora igen!!!
 
Just nu sitter jag i Brisbane pa peter pans turistbyra och vantar pa mina Nya Zeeland papper! Bokat massa skoj for 14tusen haha Kommer bli grymt!
Idag kommer jag lamna Brisbane och aka vidare mot Surfers Paradise! Ska mota upp en tjej dar och antligen blir det fest pa riktigt!!
 
Peace out! Take care och sakna mig inte for mycket :) XOXO

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2015-11-27 15:45:53

Vad mkt spännande saker du gör!! Klart vi saknar dig <3, men vi träffas ju i början på februari, längtar!!!
Vi måste ringa i helgen, kramar Mamma

(ska städa nu o plocka fram adventsljusstakarna)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela